tro det eller ej ...

... men just nu gör jag något som jag typ aldrig någonsin i denna bloggs världshistoria gjort förut, nämligeeeen ... skriva två blogginlägg på samma dag! Fyfan vad tråkig jag är haha x)

Men nu har i alla fall jag slutat skolan för dagen, fick sluta typ 40 minuter tidigare, för vi hade engelskaredovisning, så när den va klar fick man gå.

Så nu sitter jag här och väntar på att lilla Tove ska messa tillbaka vilket säkert kommer dröja ett århundrade ... Skulle inte du sluta typ 10 idag Tove?! Då borde man ju ha koll på mobilen i alla fall, eller?

Nä nu känner jag att jag bara skriver en massa ointressanta saker, så nu ska jag avsluta mitt andra blogginlägg för dagen (;

Pusspuss, ses o hörs <3

// Emilia <3


Moi för typ ett halvår sen x)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hellu, ni är nu länkade i min blogg :)

2010-05-29 @ 12:34:24
URL: http://forstamaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0