valborg och 1a maj:

Hej!

I fredags hade jag en uuuundebar valborgskväll med bland annat Bex, Rasmus, Michelle, Sophia och några fler. Jag, Bex, Rasmus och Michelle gick ner till valborgsbrasan ungefär vid kl 8 tror jag och stod där och väntade på att brasan skulle tändas och snackade med folk vi stötte på.
När brasan hade tänts gick vi ner tillsammans med Sophia, Lisa och Lollo till "stranden" där jag, Bex och Sophia badade :P Det var faktiskt inte så kallt som man kunde tro!! Vi ångade efteråt haha x)
Sen gick jag, Michelle, Rasmus o bex hem till Bex och  sov över där.
TACK FÖR EN UNDERBAR VALBORG! :D <3<3

Igår fyllde en liten Jenny 16 år och vi kom till henne vid 6 ungefär o hade en jättemysig kväll hos henne. Grattis än en gång :P <3<3

// Emilia <3



Födelsedagsbarnet!! :D <3<3

Kommentarer
Postat av: Tomfreya

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 09:37:26
URL: http://tomfreya.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0