kul dag ... eller? (;

Haha omg, dagen började med att Tove ringde och sa att vi hade rep om 50 minuter i Nacka av alla ställen i världen ... Så då for jag ju upp ur sängen och fixade mig fortsomfan och åkte till Nacka Gymnasium, och tror ni att vi hade rep när vi kom dit eller? Nej självklart inte, men vi fick i alla fall godis för att vi faktiskt hade kommit dit (: och så fick vi dansa en gång, fast då halkade Tove och förstörde handen ... ): men hon ska vara med imorn i alla fall, hoppas det inte blir värre :S

Förlåt förresten för att jag inte har bloggat på år, men vårt internet har inte funkat på hela veckan >.<

Nu ska jag vara social med Tove (: Herrå!

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0