so damnit coool :D

Haha erkänn att det är fett med ballt att jag har självaste Baby Bang som danslärare nu på danslägret? :D
Han är sååå jävla grym! :D

Nu sitter jag här och hostar som en hostande babian som inte har tagit hostmedicin ... eeeh va? x) Aja, nån röst har jag knappt kvar heller, känner mig askonstig, det känns som att jag borde ha ont i halsen, jag har liksom den känslan i kroppen eller vad man ska säga, men jag har inte ont i halsen :S

Men vi får pigga upp oss och tänka på att Daniel ska börja skriva låtar till en skiva (!!!!) hihi, det blir man lite gladare av i alla fall (:

Imorn är sista dagen på dansen, när man tänker på det blir man ledsen igen ... ):

Herrå! <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0