en dag

Idag har man pluggat. Kul, absolut ... Ajja, det känns faktiskt ganska bra, det är nog bara att skriva på om allt möjligt som ploppar upp i skallen när man skriver proven imorn och på onsdag (; Men alltså helt seriöst fy vilken hemsk dag jag kommer ha imorn!

Jag ska:

*Uppträda på musiken - NERVÖÖÖS!
*Simma på idrotten - Visa sig inför hela klassen i bikini, få mupphår (mitt hår får 90-graders lockar när jag har haft det blött), gå osminkad i skolan.
*Historieprov - Jag kommer komma för sent pga simningen, hoppas jag kommer kunna svara på alla frågor!
*Lunch - Om det blir något äckligt får jag damp.
*Matte - Kommer säkert inte fatta vad vi snackar om för att resten av dagen har vart piss.
*Hem - Plugga historia till nästa prov.
*Dans - Bara teknik, alltså ingen koreografi -.-

KUL DAG SÄGER JAG BARA ... längtar tills den är över

//
Emilia


Kommentarer
Postat av: Johanna

En glad nyhet: Den är över :D Jaa, visst är den skitbra! men du måste ju ändå sjunga risky bussiness med mig på trummor nån gång :D <3

2010-10-05 @ 17:23:31
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0