new computer, mmhmmmm (;

Jöööpp, i eftermiddags åkte man med pappa och köpte en dator till mig och lite andra grejer som han tyckte behövdes, på MediaMarkt (: Scheisse billigt vet jag väl kanske inte om det var, men jag behöver bara betala 1000 kr själv i alla fall.

Så kvällen har spenderats tillsammans med min nya älskling, försökt installera den och så, och nu rullar den på rätt bra tycker jag (:

Imorn ska jag och Tove våldgästa våra syrror som ska äta tacos o köpa massa godis och se Remember me, fy så tevligt!

Herrå <3

// Emilia




HAHAHAHAHAHAHA omg va fult -.-' men aja x) lite får man väl bjuda på sig själv d; ville egentligen bara visa hur bra min webcam e (a) x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0