nice eftermiddag, MHMM!

Heeelluuuu!

Idag var man i stan med Bexie, köpte typ en BH, en sport-BH, sulor till ett par skor o en Adidastygpåse typ som jag ska ha till mina idrottskläder d; imorn hade jag tänkt att jag skulle köpa ett par skor till streetdansen, hittade ett par idag på dna i Sollentuna centrum, en storlek för stora, men med sulorna i ska det nog gå minsann!

Har precis kollat på Idol, helt sjukt vad en del är duktiga alltså! (:
Herrå <3

// Emilia

PS. Vill också passa på att gratta Tokio Hotel-trummisen Gustav Schäfer som fyller 22 idag! :D GRATTIS GUSTAV!
Ett år sen dom va här i Sverige och gjorde intervjuer o sånt O___o omg vad tiden går snabbt, känns som att det bara var någon månad sen ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0