Tom och Bill Kaulitz 21 år :D

Can you believe it? FETT STORA DOM HAR BLIVIT! ((((:

Grattis, grattis, grattis, grattis vill jag säga till dom, hhahahhahah omg va fail när jag, Bex och Astrid skulle ringa in till nån telefonsvarare o säga grattis, typ förra året, o så skulle vi säga vilka vi var, så råkade Bex den jäveln säga att vi var Tokio Hotel ist ... Fyfan vad fail alltså, men aja, sånt händer ... not! x)

Men aah, idag har vart en tråkdag, typ inte hänt nått alls i skolan. Så får hoppas på att något roligare händer snart. Känns som att det var något jag skulle göra, men kommer inte på vad "/

Aja, ikväll ska jag minsann kolla på Rockbjörnen, hoppas våra älskade killar vinner! (a) HAPPY BIRTHDAY LIKSOM! (((:

Herrå <3

// Emilia


Inte speciellt gamla alls ... thihi ^^ <3

Precis när dom börjat skolan (:


8-9 år kanske? :P

13-14 skulle jag kunna tänka mig

15 år

16 år, känner att jag själv har kommit långt i livet ... x)

17 år

18 år :D d:

19 år (:


20 år :D

Inte kommit nån bild på 21-åringarna än vad jag har sett, men när det har gjort det så kommer detta inlägg uppdateras d:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0