-

1.Tre namn jag lyssnar till:
Rebecka, bex, becka

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
att jag står för den jag är

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
min lilltå...

4. Detta är jag rädd för:
typ Höjder och hissar

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
choklad, kramar, musik

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
vara tyst, vara i ett helt tyst rum och ha omålade naglar

7. Detta tycker jag om att göra:
ha tjockis kvällar, vara med dem jag älskar...

8. Detta vill jag göra just nu:
göra klart testet och träffa ngn kompis

9. Bästa känslan:
stolthet

10. Värsta känslan:

stress XD

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
snygg, gillar mig för den jag är, rolig, stöttande...

12. Är jag kär just nu:
jah

13. Jag vill gifta mig:
när jag blir äldre kanske

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
flyga luftballong, måla ett rum med olika färger, flytta hemifrån

15. Min käraste ägodel:
mobil

16. Något jag vill ha i present:
vet inte :S en ny sminkborste

17. Detta har jag på mig just nu:
jeans o t-shirt

18. Favoritkläder:
jeans och tröja..

19. Favoritdjur:
hundvalpar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
rock, punk

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
vet inte "/

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
roligast- bild, levnadslära
tråkigaste- typ alla andra

23. Stjärntecken:
skytt

24. En bok jag gillar:
som jag vill vara

25. En film jag gillar:
remember me

26. TV-program jag gillar:
typ dem flesta humor serierna

27. Parfym:
just nu har jag en HM parfym xD men den lukar ju gott iaf, och e billig ^^

28. Detta äter jag gärna:
piggelin-glass

29. Dricker helst:
vatten -nu

30. Favoritgodis:
choklad och lösgodis

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Usa- new york

32. Färgen på mina ögon:
grön-grå-orange typ

33. Min längd:
162, jag vill inte sluta växa! måste bli längre än mamma ju...

34. Jag tror på:
en helig mammut

35. Jag spelar:
musik på radion

36. Person jag beundrar:
emilia (y)

37. Så här bor jag:
i ett stökigt rum

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
typ 2 XD men jag försöker väcka dem till liv igen (:

39. Färg i rummet:
vit o grön

40. Det här gör mig avtänd:
personer som stinker :P

41. Favoritfärg:
svart, grön, orange...typ alla färger

42. Favoritcitat:
lev i nuet   kanske

43. En hemlighet jag vet:
jultomten finns inte

44. Den bästa present jag fått:
en större säng :D

45. Senast köpta skiva:
humanoid  skiva- men vem har skivor nu för tiden
( börjar låta gammal)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
 en prick jag har på foten :)... ne men typ ögonen ^^

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
asso vissa saker gillar jag ju emr o andra mindre...

48. Udda förmåga/egenskap:
jag kan vicka på öronen ^^

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en åsna...jag e envis ;P

Kommentarer
Postat av: Ragnarellen

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 16:14:57
URL: http://ragnarellen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0