Hej jag hatar blogg.se.

Det är något fel, så inläggen kommer inte upp förrän typ dagen efter man har publicerat -.-
Bara så ni vet.
För jag vet att denna blogg är väldigt viktig för alla er läsare ochsåvidare.

Idag har både varit bra och dålig, har fått reda på att min gamla danslärare ska komma till Sverige i sommar och att han kommer att ha ett sommardansläger (spikat, no matter what!!!). Däremot har man gått omkring med världens mensvärk hela dagen, sen åkte man ut med båten första gången nånsin (jag hatar båtar, blir sjösjuk ... bara när jag skrev det här började jag vingla :S), åkte hem och skulle läsa engelskabok, råkade visst somna istället "/ men nu är boken utläst i alla fall (Y)

Herrå! <3

// Emilia



Snygg, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0