Dag 01 - Presentera mej själv.

Tjenare tjenare.
Som ni säkert redan vet heter jag Emilia, men mitt fullständiga namn är Emilia Linn Bonnevier.
Jag är född 13 mars 1994 och har bott här i Sollentuna i hela mitt liv.
Jag bor med min mamma, min pappa och min två år yngre syster Louise i ett radhus.
Eh ... Vad mer vill ni veta?
Haha nej, men på min fritid dansar jag lite mer än fyra timmar i veckan (eller asso aah ... jag gjorde det fram tills den här veckan, terminen är slut ;______;), är med mina fina kompisar och pluggar.
Jag går sam-språk på Rudbeck, en skola som ligger 20 minuter från mig med buss.
Något annat som kan vara bra att veta är att jag är musikgalen, det är nog lite därför jag tycker det är så roligt med dans. Jag sjöng även väldigt mycket förut, fast inte lika mycket längre.
Tror inte ni vill ha en hel uppsats om mig så jag avslutar nog här haha.

Herrå! <3

// Emilia


Jag.

Mammsen, syrran och jag.

Mammsen, pappsen och jag.

Förra terminens dansuppvisning.

Mina fina vänner. <3

Kommentarer
Postat av: määddi

<3

2011-12-06 @ 17:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0