Dag 02 - Meningen med mitt bloggnamn.

Haha jaani.
Kommer faktiskt inte riktigt ihåg meningen med själva namnet stopnow.
Men jag tror att det hade något att göra med att vi (bloggens grundare: jag, Bex, Astrid och Annika) kände oss kränkta för att folk tyckte de kunde kalla oss vad som helst bara för att vi gillade Tokio Hotel.
Så jag antar att det var därför vi valde just det namnet.
Det var också så att det var vår engelskalärare som tyckte att vi skulle skaffa denna blogg så vi kunde skriva av oss, och sen kunde hon göra reklam för den på skolan.
Så hon fixade upp den på TV:n i skolan vilket fick folk att tro att det var en skolblogg = vi ansågs som ännu töntigare haha.
Aja, det var väl historien bakom det hela skulle jag tro. (;

Herrå! <3

// Emilia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0