Dag 05 - Vad är kärlek?

Typ världens svåraste och mest svårtolkade fråga haha.
Enligt mig är kärlek två personer som älskar varandra.
Det behöver inte alls vara en pojk- eller flickvän, utan man kan älska sin familj, vänner, husdjur osv.
Däremot tror jag inte riktigt på kärlek till materiella saker och kändisar (haha där blev till och med jag själv förvånad, har ju haft hur många kändiscrushar som helst genom mina år ...), eftersom man inte kan ha en riktigt liksom connection med dem haha. Visst, man kan ju älska det kändisar gör och kanske att gosedjuret alltid finns där för en, men de kommer aldrig kunna prata med dig, och utan det blir det ju svårt att ha en riktig relation med den/det.
Borde nog sluta nu innan jag går too deep så att säga ...

Herrå! <3

// Emilia

Äkta kärlek:

Oäkta kärlek:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0