Dag 06 - Min dag.

Min dag ja ...
Vaknade sisådär kvart över nio, bestämde kläder, sminkade mig, plattade håret och åt frukost en snabbis framför TV:n.
I skolan började jag med en timmes engelska. Vi kollade klart på en Charles Dickens-film som ingen fattade något av och sen skulle vi diskutera lite frågor vilket vi inte gjorde. Busigt.
Sen lunch ("julbord" aka köttbullar och potatis med brunsås och lingonsylt ........) och mentorstid. Rudy hade bakat ......................................
Sen sista lektionen som var matte. Lyckades faktiskt fatta en hel del. (:
Väl hemma fortsatte jag lite med matten och sen gick jag ned och öppnade datorn. Standard.
Läst lite bloggar, kollat O.C. osv.
Ska nog äta snart och sen kommer Bex som sagt hit.
Kuuulkuuuul. ((:

Herrå! <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0