Dag 07 - Min bästa vän.

Har många nära vänner, men min allra bästa vän måste nog vara min kära Bexie.
Vi började i samma klass i ettan i lågstadiet, och sedan dess har vi hängt ihop typ.
Visserligen blev vi inte riktigt bästa kompisar förrän i typ sjuan, då jag, hon, Astrid och Martina var det såkallade TH-gänget i skolan.
En efter en föll dock två ut ur gänget mer eller mindre så det var bara jag och hon kvar, men vi trivdes minsann lika bra för det! Haha. :D
Nu har vi visserligen börjat umgås med Astrids och hennes "nya" gäng igen, men jag och Bexie kommer nog alltid ha något gemensamt som vi inte har med andra.
Vet inte riktigt vad jag menar med det men haha, aja, hoppas ni förstår. x)
Det var nog det jag ville säga, och att jag älskar dig Bexie. :* <3



Kommentarer
Postat av: maddyy

ååh bästa ni <3

2011-12-14 @ 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0