när inget roligare händer

1. Jag har insett att min senaste kyss var med en... Kille med vädigt stora läppar
2. Jag lyssnar på... radio nästan dygnet runt
3. Jag pratar... alldeles för ofta enligt vissa, men prata är ju underbart?!
4. Jag älskar/jag tycker om... Colanappar, K.Ä.R.L.E.K
5. Min första riktiga kyss... har jag typ glömt, men vet att jag var galet nervös
6. Jag avskyr när folk frågar... Har du rökt på? är det svårt att förstå att någon kan allmänt galen :P
7. Kärlek är... väldigt svårt bara.
8. Någonstans tänker någon på... mig, eller asso alla tänker på mig!
9. Jag kommer alltid att...
10. Jag är hemligt förälskad i... min granne:$
11. Sist jag grät var... när jag såg videon "what's going on", sen insåg jag att den va fejk -.-
12. Min mobiltelefon är...FIN! är dock sämst på touch..
13. När jag vaknar på morgonen... snozar jag, om jag är skittrött riktar jag lampan mot ögonen och tvingar mig gå upp.
14. Innan jag går och lägger mig...kollar jag fb - töntigt
15. Just nu tänker jag på... att jag borde plugga
16. Bebisar...gölliga, speciellt deras småsmå fötter och händer!
17. Idag har jag... varit i skolan
18. Ikväll har jag...försökt plugga och lagat mat
19. Imorgon kommer jag... ha roligt antar jag..fredag juu!
20. Jag vill verkligen... plugga kemi nu :DD

Kommentarer
Postat av: maddyy

haha "kille med väldigt stora läppar" ohlalaaa

2011-12-08 @ 21:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0