A little test (;

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Haha jag vet inte ... Tror det x)
Har du någon kille just nu? - Ne ):
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej
Vem kramade du senast? - ööööh ... Bex?
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - självklart :D hahaha fast nä (;

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - inte precis d;
Har du fått göra om ett prov någongång? - ja -.-
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - haha inte nu i gymnasiet typ .__. x)
Sköter du dej i skolan? - oui (:
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ja, men schhhh, säg inte till någon! (;
Haft mobilen på lektionstid? - palla stänga av den? :S x)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ne

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? - fyra
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - japp
Trivs hemma? - mnjo x)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha när jag var liten x) satte mig typ 50 meter från huset och surade x)
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit
Har fått en rejäl utskällning på sistone? - hmmmm ... inte vad jag kan komma på d;
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - nej
Vem betyder mest för dej i din familj? - alla fast på olika sätt
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja

VÄNNER:

Du har vänner? - ja (;
Vem/vilka var du med sist? - Bex
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Haha ja (;   
Är det okej att ha kill-kompisar? - nä. hahah jo klart det är x)
Har du pussat någon av dina kompisar? - ja d;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0