I can't tell you what it really is, I can only tell you what it feels like

Haha jag gillar att ha låttexter som rubriker x) Slipper man hitta på något annat fyndigt (;
 
Idag är det i alla fall Alla hjärtans dag för er som har missat det, mys i skolcafeterian med rosa pynt och gratis geléhjärtan och hallonsoda typ (inte för att jag fick äta något av det där, med tanke på mitt godis- läsk- chips- popcorn- kakor- glassförbud ............), så det var ju typ asnajs (: men annars har inget speciellt hänt idag, föruom att vi fick sluta halv tre istället för fyra och att jag fick stå och vänta i 25 minuter (!!!!) på 607-jäveln >.<

Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, ikväll blir det dans! :D

Herrå! <3

// Emilia

Linkin Park – Valentine's Day
Lite passande (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0