Imorn = Fredag = SPORTLOV!

Och på lördag bär det av till Marocko (jaa, Johanna, klart vi kommer dit, be positive! :D)

Imorn är det ju då sista skoldagen innan sportlovet, lär behöva gå omkring och bära på jackan o väskan hela dagen, plockade ut allt ur mitt skåp idag eftersom vi ska flytta till baracker utanför skolan sen.

Imorn kommer jag ha min sista historielektion någonsin (visserligen kommer jag sakna Karin "/), sista samhällskunskapslektionen nånsin (inge mer Jägarn, WOHOOOOO!!!) och min sista franska steg 3 lektion någonsin (inge mer Estelle, WOOOHOOOO!!!) x) Så det är ju typ fett najs (:

Herrå! <3

// Emilia




Juste, va hos doktorn idag, mitt finger är icke brutet, "bara" stukat (:

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahahha klart vi kommer!! TAGGGGGAAA TILLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-25 @ 19:09:53
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0