Värsta dagen EVER -.-

Dagen började med att min väckarklocka inte ringde, men av någon anledning vaknade jag i tid i alla fall. 
     Sen upptäckte jag att min dator inte stod i mitt rum = ingen spotify (jag hade längtat i sömnen efter datan hela natten, men palla gå ner o hämta?!).
     Sen tappade jag min foundation på golvet, hoppas det inte blev någon fläck ..... I alla fall så var som vanligt 10.07 bussen försenad, vilket innebar att jag kom för sent till svenskan där vi skulle till biblioteket på en typ "föreläsning" om hur man skulle hitta böcker, så då missade jag början och fattade ingenting av resten.
     Sen var det en föreläsning om hur man ska fixa sommarjobb, men det var typ asdåligt och varmt (trodde jag skulle få värmeslag) och trångt, så jag, Malin och Rebecca bestämde oss för att äta istället, MEN (!!), tror ni det var god mat eller? Nej det var det minsann inte, det smakade inte ett skit, så jag åt bara ett päron och lite morötter till lunch.
     Efter lunch skulle jag gå till skolsyster, men hon skulle inte komma tillbaka förrän klockan tre. Så hon kunde alltså inte kolla på mitt finger, vilket hon hade bett mig göra idag om det fortfarande gjorde ont (det gör det). 
     Sen hade jag ingen franska eftersom jag redan hade haft mitt muntliga kursprov, så då hade jag håltimme till klockan 14.10. Så då satt vi i cafeterian, jag köpte en macka för att jag var så hungrig, och sen väntade på att tiden skulle gå typ, och tio minuter innan sista lektionen kommer en i klassen och säger att sista lektionen (samhällskunskap) är inställd. Då har man suttit och gjort noll, zero, nada i i typ 3 timmar (jag kunde tillochmed vart 23 kronor rikare, köpte ju macka), bara för att min fucking sh-lärare inte kunde meddela oss om att vi inte skulle ha nån lektion!
     Och det slutar inte där, för SL har fått för sig att dom ska sända ut 607:or som bara går till Sollentuna centrum! Vafan är det för påhitt?! Så då fick jag ta nån buss från Rudbecks busshållplats istället, men sen när jag komm till sollentuna för att ta 607:an därifrån istället, så skulle den inte gå på en halvtimme, så jag bestämmer mig för att hem istället (även fast det är typ 10000 minusgrader ute) men sen när jag kom till lillhersbyvägen blev det för kallt, så jag väntade i tio minuter på bussen där istället. Så jag kom hem vid typ tre, jag kunde ju nästan lika gärna haft den sista jävla lektionen i alla fall >.< Allt detta plus att mina fingrar är typ döda (det är ett under att jag har kunnat skriva den här texten). Det skulle inte förvåna mig alls om jag misssar bussen till dansen idag och att vi får asäcklig middag .....................

Herrå! <3

// Emilia




Kommentarer
Postat av: Johanna

hahha fett jobbigt! MEEN som jag sa; du fick vara med oss mer ;D <3

2011-02-22 @ 17:26:59
URL: http://jahannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0