Some questions 'bout me d;

SKULLE DU HELST:

1.pierca tungan eller läppen? - Läppen så lätt, visst, tungan är assnyggt, men fyfan vilken smärta!
2.vara seriös eller oseriös? - Oseriös haha :D
3.dricka grön eller röd mjölk? - Grön trorja (; 
4.brinna upp eller drunkna? - Shit alltså jag hatar den frågan ... Brinna upp?
5.umgås med dina föräldrar eller vänner? - Självklart båda två (:

SVARA ÄRLIGT:

1.tycker du om någon nu? -  Njae ...
2.har du skolkat? - Mm haha (; fast bara en gång d;
3.varmt eller kallt? - Hmm ... alltså ... när det är varm vill jag att det ska vara kallt och tvärtom ... Så jag vet faktiskt inte x)
4.soligt eller regn? -  Sol och regn samtidigt (Y) (:
5.fanta eller cola? - F A N T A!
6.är du nyttig av dig? - Nej, men hela februari ska jag vara utan godis, chips, läsk, glass, kakor, allt sånt! Kommer leva på morötter och dipp (Y)

OM MIG:

1. vad heter du?
 - Emilia
2. syskon? - En syster
3. vart bor du? - Sollentuna
4. hur många barn vill du ha? - två eller tre d:
5. vill du gifta dig? - Ja (:
6. favorit tid på dagen? - Kvällen, det är den enda tiden jag är pigg x)
7. humör just nu? - Lite flummig d;
8. sugen på just nu? - Inte någonting alls d;
9. vilket shampoo använder du? - L'oréal (stavning?!) 

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1.pussat någon?
 - Nej
2.sjungit? - OM jag har! I got a pocket, got a pocket full of sunshine, I got a love and I know that it's all mine oh, owoah :D
3.blivit kramad? - oui
4.känt dig fånig? - Haha naej (:
5.saknat någon? - Nae tror inte de
6.dansat galet? - Haha lite d:
7.klippt håret? - Nei
8.gråtit? - Ja ... Leonardo DiCaprio (Romeo) dog .__.
 
GREJER:

1.har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nope
2.har du en hund? - Nae, vill ha!
3.sover du helst ensam eller med någon? - haha beror på d;
4.tror du på spöken? - Jaa .__.
5.är du mörkrädd? - Jaa .__.
6.vad vill du ha just nu? - En pojkvän ... 
 
KOMPISAR:
 

1.har du nån bästa vän? - Oui, två stycken d:
2.är du ofta med dina vänner? - Oui <3
3.vad brukar ni hitta på? - Snacka, vara inne på datan, lyssna på musik osv (Y)
4.kan du vara dig själv med dina kompisar? - Oooohja (:
5.vem vet mest om dig? - Båda två tror jag (: <3

OM DIG:

1.hur gammal är du?
 - 16
2.hur lång är du? - Typ 1.61?
3.vart bor du? - Sollentuna forfarande x)
4.är du nöjd med ditt rum? - Jorå, fast tapeterna är ju inte dom finaste, men det gör inte så mycket, är täckta med affischer (Y)
5.villken är din riktiga hårfärg? - Blond
6.vad väger du? - Don't wanna tell ... Haha jag ska banne mig gå ner .__.
7.har du någon sjukdom? - Andningsproblem ... vet dock inte vad det är ...
8.är dina föräldrar skilda? - Nope :D
9.gillar du skolan? - Ne
10.hur svarar du i telefon? - ''Hej"

VAD:

1.åt du senast?- Vaniljglass med chockladsås och banan
2.drack du senast? - Svartvinbärsdricka
3.har du på fötterna? - Strumpor
4.lyssnar du på just nu? - TV:n ...
5.gillar du mest hos dig själv? - Öööh ... Utseendet: ögonen och hårfärgen (ibland munnen), personlighet: bra lyssnare, gör allt för att hjälpa mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0