"Titta gratis, bara titta inte köpa, inga gamla galoscher!"

Haha herregud vad konstiga svenska uttryck marockanerna hade lärt sig x) har i alla fall haft en sjukt bra resa, och har träffat en hel del oväntade personer, bland annat en före detta klasskompis familj som var där med en annan familj som en i min dansgrupp tillhörde (haha), och sen på vägen hem verkade halva svenskaklassen vara med på flygplanet, både Johanna i min klass och en kille i den andra klassen x)

Vaknade i alla fall vid halv 1 imorse med världens migrän (aldrig haft de förut :S) så ja gick o la mig igen o sov till kvart över fem .... oupps "/ men nu mår jag i alla fall bra igen, Tove kom över för en stund sen också (:

Herrå! <3

// Emilia

Resans låt: The Script – For The First Time






(hahahhahah såååå fuuuuuuuuuul! x))




Hahahaha mysigt som fan (;

Jag som Berber (marockansk same typ) x)

Jimi, Mohammad och Tumbuktu (;





Jag i mina ascoola "aircondition-byxor" x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0