What the fuck happened when?!

Har helt plötsligt jättemycket att plugga :S vart fan kom de ifrån?! :S

Har i alla fall fått astmamedicin idag (hej jag låter som en astmadrabbad plugghäst typ) och det känns faktiskt som att den hjälper lite, har typ andningsproblem för alla som undrar.

Och jag har också bestämt mig för att tapetsera om i mitt rum. Har vita tapeter med rosa stjärnor på (skitfult) som jag har täckt med Tokio Hotel-affischer, som jag också har bestämt att jag ska ta ner nu. Dels för att jag inte gillar dom lika mycket längre (fast asso, ja gillar dom ju fortfarande (; ), plus att det känns lite 13-åring.

Nu vet ni. (:

Herrå! <3

// Emilia


Så ser en liten del av mitt rum ut just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0