Kan någon döda mig snälla?

Idag har varit värsta dagen någonsin typ.
Jedward var i Sverige (imorse var jag ledsen för att jag inte kunde åka in till stan och leta efter dom, sen när jag hade bestämt att jag visst kunde göra det så har dom åkt härifrån), på NO-provet var det första jag såg en orm som åt upp en padda (paddor är det absolut vidrigaste jag vet, tårarna bara strömmade upp när jag såg bilden för att den va så äcklig, men jag lyckades stoppa typ alla förutom en), när jag stod o väntade på bussen så åkte busshelvetet förbi bara för att en annan buss ställde sig där istället (man brukar liksom ställa sig bakom?!) = jag har fått raseriubrott hela dagen och gråtit 4 gånger.

Herrå! <3

// Emilia


Vaaaarfööööör?! D':

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0