Tidsfördriv.

Senaste
Meningen du sa?: Okej.
Gången du var utomlands?: I somras när jag var i Portugal.
Gången du grät?: Säkert när jag såg nån film haha.

Tre saker
Jag inte förstår mig på: Radiokanalen P4, matte, varför jag är så trött hela tiden.
Som finns på mitt skrivbord: Har inget skrivbord haha. (:
Jag gör just nu: Skriver svaren på det här, messar med Ali och lyssnar på Newkid <3
Jag vill göra innan jag dör: Bo i USA, få barn, hitta ett bra jobb.
Jag kan: Dansa lite, lyssna på musik, skratta (haha wtf?)
Jag inte kan: Rita, spela någon bollsport, dricka kaffe utan att må illa.
Jag tycker att du ska lyssna på: Jedward, Newkid och Eminem. (Och Linkin Park haha).
Jag skulle vilja lära mig: Att bli positivare, lyssna på lärare när de pratar, sova bättre.

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Nej det skulle jag inte tro.
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Nej.
Gråter du när du skadar dig?: När jag var liten gjorde jag det för minsta sak, men nu försöker jag hålla tårarna borta haha. (:

Lycka
Är du en glad person?: Enligt vissa är jag det, men jag ser ju inte precis mig själv som fett positiv och glad. (;
Vad gör dig glad?: Vänner, dans, musik, familj.
Önskar du att du var lyckligare?: Haha lite faktiskt.
Kan musik gör dig glad?: Nej, det GÖR mig glad.

Tumblr_lui0ha6qma1qiaqpmo1_500_large
Hahahahaha (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0