En awesome födelsedag!

Hade en skitmysig dag och rolig kväll igår!
På morgonen sjöng familjen, sen kom emilia, astrid, lisa och ebb över, vi bakade cupcakes, jag fick så fina presenter - underkläder,linne och lisa+ebba gav mig en stor affish på one direction (men den i bandeg jag gillar är zayn) så de hade satt fast hans face på alla de andra medlemmarna! Sen på kvällen när jag och ebba fixade oss infor en tjejmiddag hos en vän kommer astrid, emilia och madde helt oväntat hem till mig med en superfin bok de gjort med bilder på mig och dem genom tiderna! Underbart!
Så drog jag och ebba till pillis för att fira henne (och mig) sen drog vi värsta gänget till laroy och festa hela kvällen!
En fantastisk kväll!

Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0