Kompis det går bra nu.

Asso jag är så jävla glad idag haha.
Har typ gått åt helvete för mig gällande betyg hela gymnasiet, men nu går det fan utför!
Fick MVG på en engelskauppsats för några veckor sen (okej, bortser från att jag bara fick G på nationella hör och läs men aja), VG på senaste geografiprovet, och idag fick jag reda på att jag fick VG på matteprovet och VG+ på geografiarbetet som jag har arbetat så jävla hårt med (MVG på kartor och geografitext, VG på statistik och analys av statistik). Min lärare sa att det inte blev mycket bättre, bara lite haha.
Att jag dessutom i princip har ett vikariejobb som hjälpdanslärare gör ju inte det hela sämre.
Hoppas fan det fortsätter så här haha.

Herrå! <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0