Dag 12 - I min handväska.

Där ni, ska jag säga er, att där finns lite allt möjligt.
Typ ett paraflax (paraply för er som inte fattar det).
En bodysplash.
Tre st testparfymer och en vanlig parfym.
En deo (hoppas jag luktar gott ibland). 
Plånbok.
Ett puder.
Kamera (som i princip aldrig används ...).
Tofsar.
Hårspännen.
Våtservetter (?).
Lypsyl.
Solbrillor.
Solfjäder (haha köpte i Sri Lanka. Den är gjord av elefantbajs.).
Två läppglans (undrar varför egentligen, använder det aldrig).
Ett plåster.
Ett extrabatteri till mobilen (som dock aldrig är laddat).
Två st Kosshörlurar (hehe trodde ett par av dem var sönder så jag köpte nya, sen insåg jag att de första funkade ...).
Öronproppar (haha whaat?).
Ett grönt läppstift som är rosa (eh ... ja.).
Oftast en massa skolböcker, pennskrin och en kalender också, men inte nu på lovet jö.
Ganska blandat som sagt.


Le solfjäder.

Kommentarer
Postat av: maddey

hahaha najs, men inte bättre än maltasolfjädern weii <3

2012-01-08 @ 12:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0