Dag 13 - Låtar jag kan lyssna på om & om igen.

Haha här har vi den.
The question.

Eminem – Space Bound
Helt seriöst typ världens bästa låt. Hörde den första gången på Malta, and it seriously killed me not knowing the name of it. Nästa gång jag hörde den var någon månad senare i Portugal, och då lyssnade jag på texten och skrev upp på mobilen och så fort jag fick tag på Wi-Fi sökte jag upp den på Google och hittade den på Spotify. Ren lycka. Sedan dess har den varit min favoitlåt. Texten är jävligt fin dessutom, Eminem skriver kärlekslåtar liksom? Haha (Y) ((:
Justin Timberlake Featuring T.I. – My Love - Single Version
Denna låt är bara så bra haha. :D Kom och tänka på den för någon månad sen, tillsammans med
Justin Timberlake – Cry Me A River och Justin Timberlake är fan riktigt bra, och just dessa låtar tycker jag är så mysiga.
Linkin Park – Waiting For The End
Den här låten har helt seriöst allt. Lyssna bara på den. Mer än så behöver jag inte säga. Hörde denna typ samma dag som vi skulle på Linkin Park-konserten och det var då jag blev förälskad haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0