Dag 17 - Mitt favoritminne.

Haha har jag inte redan svarat på det här?
Kanske inte.
Men aah. Är asdålig på att komma ihåg såna här saker.
Fast det enda jag kan komma på just nu är Jedwardkonserten.
Jag hade egentligen ingen att gå med, men jag köpte biljetter i alla fall och bestämde med Veronica från Jönköping att vi skulle träffas.
Men så träffade jag några tjejer i Kista samma dag som också skulle dit, så jag gick med dem istället hehe, fast träffade Veronica också.
Och det var så skön stämning där på konserten och alla skrek och hoppade och vi hamnade nästan längst fram vid scenen.
Haha vet inte om det är mitt allra bästa minne, men det enda jag kommer på nu i alla fall. ((:


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det var grymt kul :D

2012-01-14 @ 19:32:17
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0