LOUISE OM DU SER DET HÄR ... så ska du nog inte fortsätta läsa.

MIN NUTTEPLUTTIS!!!
Jag grät typ hela programmet!
Nu är O.C. fett ovärt nästan.
Men bara nästan.
Fml, kommer gråta mig själv till sömns inatt.
Men han har fått en minnesbild i mitt rum nu, i en ram där min käre syster har satt i bilder på alla mina stora idoler under åren (jag klistrade över Johnny över Amy Diamond. Nu fick hon så hon teg).


R.I.P D': <3

Haha okej snacka om overreaction, men hallå! Han va min nuttepluttisälskling ...

Kommentarer
Postat av: Johanna

har han dött på riktigt!?!? :O

2012-01-19 @ 20:52:05
URL: http://jahannis.blogg.se/
Postat av: M

Hahahahahaha mupp Emilia! ;) Fast han är rätt snygg faktiskt..........

2012-01-19 @ 22:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0