Sri Lanka 2011/2012.


God jul! ^^ Såna här julgranar fanns i princip överallt haha.

Coconutcoconutcoconutcoconut! Denna stackar gamle man gick dag ut och dag in fram och tillbaka på stranden för att försöka försörja sig på att sälja kokosnötter. Vi köpte två tre gånger av han bara för att v tyckte så synd om han haha. ):

Jag, min nya bästa kompis Michael Jackson i knät, mamma, Louise.

Inte rädd alls nej nej varförtrordudet?

Hihi han satt i mitt knä i typ 45 minuter. Älskade bara mig och ingen annan haha. Det är så det ska va.

Pappa lekte ormtjusare ... Tyvärr lyckades han.

Min käre vän MJ älskade att kolla sig själv i spegeln på min mobil haha. (:

Dessa såkallade Tuktuks körde omkring på alla Sri Lankas gator som små jättepraktiska taxis när man inte skulle åka så långt.

Nyårsmiddag på stranden. Gott nytt år btw!

Strandhäng.

Elefantuppfödning. De ska precis bada.

I nån park med en massa växter haha. Min gamla vanliga övertrötta pose ...

La familla och våra två sköna guider Pale och Sampath (haha ingen aning om de stavas så ...).

Mitt i djungeln på safari.

Också safari.

Och så i väntan på att safariguiden skulle få upp bilen ur en lerpöl, där den fastnade ca två gånger.

Fler bilder kommer imorn och då ska jag berätta lite mer också haha. Bättre bilder blir det då också, pappa som har tagit dessa ...

Herrå! <3

// Emilia

Kommentarer
Postat av: Veronica

fina bilder :)

2012-01-07 @ 18:31:05
URL: http://veronicawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0