Chillkväll.

Hade som sagt en riktigt jävla nirr kväll igår med jävligt mycket skratt och alla mysiga zakke-tjejer. (:
Idag har jag varit med Tove, vi var i centrum och fixade grejor inför resan osv, men ikväll har jag inga planer alls, så ska nog bara chilla och kolla på Kyle XY (inteallsberoendenejnej).
Imorn måste jag packa galet, kanske köpa lite godis och så inför resan, och sen gå och lägga mig j ä t t e t i d i g t, ska upp klockan tre natten mellan torsdag och fredag.
ZAKKEEEEEEE!
Så jääävla taggad haha. :D
Nu ska jag se om vi har något gott hemma.
 
Herrå! <3
 
// Emilia
 

Kommentarer
Postat av: maddiie

wöööö vad fiiin emil :O :O

2012-07-04 @ 22:52:51
Postat av: Mirriiiis

Döööfin bild Emilia!

2012-07-11 @ 15:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0