ÄÄÄÄLLSSSKKAAAAA LLLIIIIIVVEEEETTT!!

Dagen började med min sista franskalektion i hela mitt liv.
Den fortsatte med att jag fick reda på att jag har chans till MVG i tyska.
Sen åkte jag hem och hade håltimme tillsammans med Bexiesmexie.
Sen tillbaka till skolan och höll mitt tal.
VG på det (det var det högsta betyget man kunde få på det talet), hon hade inte ens något tips på vad jag kunde göra bättre.
Inget mer plugg på hela tvåan nu.
Vi slutar om en vecka.
Nu ska jag kolla på Kyle XY.
Ikväll ska jag träffa några tjejer och göra sushi.
Imorn blir det kort skoldag, sen shopping för hela slanten.
Imorn kväll fekkenation.
FÖRSTÅR NI ATT JAG ÄLSKAR MITT LIV FÖR EN GÅNGS SKULL?!?! :D

Herrå! <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0