Fyfan vad jag är duktig.

Har suttit sedan klockan två och pluggat.
Bortsett från middag och en paus på typ en kvart.
Så har pluggat i ca 6 timmar idag.
Fast matten gick verkligen åt helvete, men kanske kan fråga Bexie eller någon annan smartie om det imorn.
Har i alla fall sjuuuuuukt mycket plugg nästa vecka, kanske inte blir så mycket blogginlägg från min sida då.
På svenskan ska först en uppgift lämnas in som första utkast, sen ska den färdiga in och sen ska jag redovisa om den. Dessutom har jag tyskaprov, franskaredovisning och ett högtidstal.
Allt detta bara nästa vecka.
Kommer dö i helgen. -.-

Herrå! <3

// Emilia

Om mindre än tre veckor. Håll ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0