Mvh emopluggisen.

Hade tal på retoriken.
Tyckte det gick skitbra.
Alla såg fett nöjda ut.
Går ut till läraren och ska få mitt betyg på talet.
Hon säger att det var myyycket bättre än förra talet som jag fick vg- på.
Så får jag ändå bara g på talet jag hade idag, och hela mitt fucking liv föll ihop.
Har gått omkring med tårar i ögonen hela dagen.
Sen kom jag hem och då brast det.
Orkar inte fler g:n nu, känner mig så jävla misslyckad, legat och gråtit i typ en halvtimme nu.
Tokio hotel får en att känna sig bättre i såna här stunder, de låter en gråta ut all ilska. <3

// emopluggisen Emilia


Kommentarer
Postat av: Johanna

gumman, du var så jävla grym idag, helt ärligt!!! vet att det är sjukt svårt att tänka så men du har lärt dig SKIITMYCKET under kursen och om hon inte kan se att det där var MINST ett vg-tal så är hon fanimej helt blind..... Kör nu stenhårt inför personporträttet och visa henne att du förtjänar ett vg!!!!! (jag tror dessutom att hon ibland ger sämre betyg bara för att man inte ska bli nöjd och ta det lugnt inför nästa tal). du äger, oavsett vad hon tycker. puzz.

2012-05-29 @ 20:40:07
URL: http://jahannis.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 22:24:43
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0