I'm back.

Förlåt alla (speciellt en arg och ledsen maddy) för extremt dålig uppdatering haha.
Igår pallade jag inte skriva mer på kvällen och idag har jag gått till skolan mellan 8.20-14.00 och därefter bar det av direkt till TomTits med naturkunskapsklassen i fem timmar.
Eller ah, resan dit tog nästan två timmar, utställningen vi skulle se var vi på i typ en halvtimme, sen gick vi runt och kollade lite annat, och sen hem i två timmar. Fett värt. Eller inte.
Sen kom Astrid hit till mig och vi kollade på The Incredibles, och nu har jag tid att blogga igen.
Så jag har faktiskt en anledning.
Och jag tror Becka pluggar på för fullt inför matteprov imorn, så det är väl hennes anledning I guess. (:
Själv är jag ledig imorn.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla serier.
 
Herrå! <3
 
// Emilia
 
Haha superfin supergammal bild men whatever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0