Halloween och höstlov. :D

Skolan idag var awesome.
Bortsett från alla prov och redovisningar.
Halloween i skolan är en av anledningarna till att jag älskar Rudbeck.
De som klär ut sig går verkligen in för det och musik dunkar i hela cafeterian, så jävla bäst!
Att man har fått ett antal hjärtattacker pga alla som gått omkring och skrämt en får man väl leva med i såna här sammanhang haha.
Bästa dagen att ha innan man slutar för höstlov, som förövrigt är så jävla välkommet in i mitt liv just nu.
Inget plugg på en vecka och I'm in heaven typ.
Nu ska jag chilla tills jag inte orkar vara vaken längre, till skillnad från alla andra ska jag ju inte skriva högskoleprovet imorn, vilket jag känner mig jävligt lättad över just nu.
Men lycka till alla som ska skriva det och god natt. (;

Herrå! <3

// Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0