Juste bloggen var det ja.

Känns som att jag har glömt bort bloggen lite dom senaste dagarna.
Kom på att jag glömde berätta om i lördags också, det var i alla fall hur kul som helst!
Sjuuukt mycket människor där, många av dem var rudbeckare, och allt var asbilligt så det var jävligt nirr.
Sen i söndags vaknade jag upp med världens huvudvärk, men sånt får man leva med. (;
Igår var det ju föreläsning om framtiden på skolan mellan 9 och 15, men efter två föreläsningar tänkte jag och Astrid och 90% av alla treor att fuck framtiden så gick vi hem till Astrid och bakade kladdkaka istället.
Alltså jag och Astrid, inte 90% av alla treor. ((((;
Nu är det tisdag och två dagar kvar tills vi åker till Malaga och jag ska nu plugga naturkunskap.

Herrå! <3

// Emilia

Sorry för det jääävligt långa inlägget, här får ni en bild på kladdkakan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0