femton saker om mig

5 saker som gör mig glad:

- mina vänner som är sjukt bäst 

- min underbara pojkvän

- kakor, speciellt oreokakor

- efter ett träningspass

- värme och sol



4 saker jag inte kan vara utan:

- min mobil

- nagellack, avskyr att vara utan

- pengar, så man köpa det man vill

- mit busskort, en lat jävels bästavän

3 låtar jag lyssnar på extra mycket just nu:

- Undressed, Kim Cesarion

- Du kan gå din egen väg, Håkan Hellström

- So You Do, Hoffmaestro

2 saker jag stör mig på:

- alldeles för glada människor, alldeles för negativa människor, haha

- När bussen inte går i tid

1 sak jag absolut inte kan göra:

- inte dansa om jag är på klubben, I have to dance.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0