Ihjälstressad.

Såg en film om panikångest på psykologin idag.
Förvånad över att jag inte har fått det än med tanke på att jag stressar över allting precis hela tiden.
Speciellt idag.
Min musiklärare ska vara bortrest resten av veckan, så hon fick för sig att hon kunde låta oss stanna kvar till klockan fem (!) idag bara för det.
Och då har jag svenskanationellatal på onsdag, svenskanationellauppsats på fredag och psykologiprov på måndag, så det var ju meningen att jag skulle plugga ihjäl mig idag, speciellt med tanke på att det är kryssning onsdag kväll till torsdag kväll så då kommer jag ju inte kunna plugga.
Så har jag dans ikväll också, och med tanke på att jag missade den förra veckan kan jag inte göra det den här veckan också.
Tror ni förstår att jag är ganska stressad.
Men nu ska jag fortsätta med mitt tal.
Hörs imorn.
 
Lagt upp förut, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0