5 favoriter.

Mina fem favoritlåtar just nu:
Pusher love girl - Justin Timberlake. Vet inte vad det är som gör att jag gillar den så mycket men den är bara så himla mysig!
Come around - M.I.A. Sjukt skön låt. Såg några dansa till den en gång på danshuset för flera år sen, och sen dess har jag totalälskat den, man känner sig ascool när man går omkring och lyssnar på den haha. 😄
Murder - Justin Timberlake. Ännu en riktig danslåt. Har lust att göra en riktigt grym koreografi till den här låten. 
Stronger than I was - Eminem. En Eminem-låt nästan utan rap. Who would've thought? Sjukt mycket känslor och man bara älskar honom even more haha. 
Break ya neck - Busta Rhymes. 
Oh. My. God. Dansade till den här med min favoritdanslärare no. 1 i högstadiet nån gång och jag hittade den här låten häromdagen. Shit vilka minnen och shit vad bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0