Guten nacht.

Är så trött så vet inte ens vad jag ska skriva. 
Dagen har varit ganska busy, vaknade vid tio ungefär och nån timme senare åkte jag och pappsen iväg och övningskörde någon timme. 
Sen var det bara att börja göra sig i ordning till glöggminglet vi blivit bjudna på av pappas gamla kompis. 
Han bor på Östermalm. 
I en lägenhet. 
En ENORM lägenhet. 
Han är nog ganska rik. 
Var där i nån timme och sen drog jag och syrran hem för hon skulle träffa kompisar och jag ville inte vara kvar där med en massa vuxna. 
Som tur var blev jag medbjuden på bio med Astrid, Emma och Anna. 
Last Vegas. 
Så. 
Jävla. 
Rolig. 
På riktigt. 
Se den. 
However, nu är jag bajstrött så ska gå och lägga mig, so long!

Dagens looks. ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0