Och så var det måndag igen.

Idag har jag varit på en skola i Solna som jag inte kommer ihåg namnet på. 
Fjärdeklassen jag skulle ha var tydligen så himla lugn och fin sa lärarna på skolan. 
Och åh så lugn och glad jag blev då. 
Vid dagens slut hade en kille börjat gråta för att han tyckte han blev mobbad, en kille började gråta för att någon hade varit elak mot honom och en kille började gråta för att han jagade någon i klassrummet och det slutade med att hans finger knäcktes bakåt så det nuddade handryggen. 
Inte direkt definitionen av lugn och fin klass tycker inte jag. 
Men vad vet jag?
Hade iallafall på mig min (mammas) fjortisfjällrävenjacka idag för den var så himla varm och skön, fick en del blickar haha, men who cares. ;P
Wellwell, ska försöka läsa lite körkortsteori nu, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0