Sämsta fredagen nånsin typ.

Tidigare idag kände jag att åh vad det kommer bli en mysig kväll ikväll!
Mamma hade köpt gran och vi skulle äta min favoritmaträtt och jag såg fram emot att kolla på nån bra film. 
Fel hade jag. 
När vi skulle klä granen gick ljusslingan sönder så det blev inte alls lika kul. 
När vi åt började jag bråka med pappa om huruvida jag skulle söka hjälp för min paddfobi eller inte pga att han satt och pratade om det när jag satt och åt (som sagt min favoritmat), så det slutade med att jag sprang upp på mitt rum och var asarg. 
Nu ligger jag i soffan och kollar på På spåret för mamma och pappa skulle såklart ha teven just ikväll. 
Går och lägger mig snart så jag slipper vara med om mer den här dagen. 

Bättre tider. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0