Trötter.

Igår var det julafton och jag mådde skit större delen av dagen. 
Går på pennicillin och två alvedon och en Ipren tre gånger om dagen så att jag ska överleva smärtan, men igår slutade värktabletterna verka efter bara tre timmar så jag överlevde inte ändå utan det blev lite gråtattacker ibland när det gjorde för ont. 
Hade ganska trevligt ändå och fick och gav många fina julklappar. :)
Kul att träffa kusinerna också eftersom man inte gör det så ofta längre. 
Idag mår jag lite bättre och värktabletterna verkar längre, men nu ligger jag hos mina andra kusiner och mår dåligt igen, men tog tabletter nyss så det ska väl bli bra snart igen. 
Hörs imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0