Snälla nån ge mig lite livsvilja.

Kom precis hem från sista mötet med tjejgrupperna som också gick jättebra.
Det verkar som att de har haft det roligt och lärt sig mycket så det känns hur bra som helst.
Nu har jag pluggat filosofi ett tag och jag ser verkligen inte fram till nästa vecka då jag ska lämna in tre uppsatser som jag inte ens har börjat på.
Nått annat jag inte ser fram emot är resten av den här dagen.
Om en timme ska jag och en till tjej stå i rusningstrafik på Sollentuna station och lämna ut 300 lappar med reklam för funkykidz.
Efter det ska jag hem och äta och byta om och sen vidare till dansen och sen kommer jag komma hem lite innan elva.
Låt mig vaaaaaaaa!!
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0