Äntligen är dagen över.

Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova.
Dagen avslutades med några avsnitt av new girl, vänner (serien alltså, vänner har jag fortfarande inte), kladdkakebak och så Råttatouille på det.
Så det blev en ok kväll iallafall.
Bara det att jag blev cp-sugen på mat när jag kollade på Råttatouille, och vi hade ingen mat kvar från middagen.
Så fick ta gazpacho istället.
Lol.
Imorn väntar ett trevligt tandläkarbesök som jag inte alls ser fram emot eftersom jag som sagt bara kan öppna min mun två centimeter.
Vill inte ha stora äckliga kameror inkörda där.
Börjar nästan gråta av smärta vara jag tänker tanken.
Will refuse.
För långt inlägg igen, godnatt!

Summerbuuuurst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0