FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEEEEN!

FYFAN VAD VI ÄR BRA!
Riktigt lyckad dag, kväll och natt igår!
Man kan säga att dagen var uppdelad i 6 delar: champagnefrukost, utspring, flakåk, mottagning, partybuss och gubbskiva.
Alla delar var jävligt roliga, men det bästa var nog ändå känslan på utspringet och flaket.
Tyvärr lyckades jag tappa mobilen i asfalten när jag gått av partybussen så hela skärmen är spräckt, så det förstörde mitt humör lite under kvällen. :/
Så jävla synd.
Men det går ju att fixa.
Idag mår man ju som man förtjänar men resorb har ändå ännu en gång lyckats rädda mig från det värsta. ;)
Nu ska jag bara ligga kvar och slappa i sängen hela dagen.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0