Hets hets hets.

Gick upp klockan elva och åt frukost och gjorde mig i ordning.
Vid tolvtiden gick jag till Sollentuna C och där bytte jag ut en studentpresent mot ett av armbanden jag visade i förra inlägget.
Sen vidare till tandis där jag fick reda på att mitt tandkött inflammerats pga den jävla visdomstanden = jag ska gå på pennicillin i tio dagar.
Sen drog jag till stan eller rättare sagt Östermalm för att byta ut en annan studentpresent.
Kom ju inte som en stor överraskning att det armbandet var köpt på den mest fancy smyckesaffären jag någonsin sett.
Man kom inte ens in utan att behöva ringa på en dörrklocka innan.
Sen hem igen och nu ligger jag här i soffan alldeles utmattad och borde verkligen äta nått med tanke på att jag sist åt klockan elva.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0